هاستل‌ها فقط جای مناسب برای استراحت مسافرانی با کوله‌­پشتی نیست ؛ بلکه برای سفرهای خانوادگی هم رزرو هاستل گزینه‌ی مناسبی هستند؛ می‌توانید در یک هاستل شیک و زیبا اقامت کنید و در عین‌حال هزینه‌ی زیادی هم برای‌تان نداشته باشد. برای رزرو هاستل مناسب ابتدا باید آن‌ها را بشناسید. پس در این مطلب با مجله گردشگری سفرزون همراه باشید تا چند تا از بهترین هاستل‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

رزرو هاستل فان و کافه در بانکوک تایلند

Fun Cafe هاستل در تایلند برای اقامتی آسان و ارزانFun Cafe هاستل در تایلند برای اقامتی آسان و ارزان

کافه و هاستل «فان» در بانکوک تایلند ترکیبی‌ست از زیبایی‌­شناسی اسکاندیناوی و تزیینات و طراحی داخلی انگلیسی و تایلندی؛ جایی که گلچینی است از تمامی فرهنگ­‌ها. ترکیب طراحی داخلی این هاستل به شکلی است که خانواده‌ها از سرتاسر دنیا در این هاستل احساس راحتی داشته باشند. فضای داخلی این هاستل صمیمی، آرامش‌بخش و دوستانه است. این ترکیب دوستانه با تعداد کم مبلمان و استفاده از پارچه‌ی کتان شطرنجی در طراحی آن‌ها و در سالن استراحت هاستل به‌وجود آمده است.

ناماسته ، هاستلی ایده‌آل برای گردشگران در تفلیس

Namaste Hostel این هاستل در تفلیس حس آزادی به شما می‌دهدNamaste Hostel این هاستل در تفلیس حس آزادی به شما می‌دهد

تفلیس در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. هاستل «ناماسته» را به خانواده‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به تفلیس گرجستان علاقه‌مند به اقامت جاهای بومی و محلی هستند. به‌دنبال رستورانی هستید که وعده غذایی بدون گلوتن سرو کند؟ یا در پی برنامه‌ریزی برای بازدید از قلعه ناریکالا هستید؟ شاید هم فقط می‌خواهید یک مکان آرام برای استراحت بعد از غذای عصر خود داشته باشید. هر چه که هست این هاستل جدید بهترین نقطه برای شروع گشت‌و‌گذار در پایتخت گرجستان است. بعد از یک روز کامل گشت‌و‌گذار در تفلیس می‌توانید با کتاب خود در تراس آفتابی این هاستل ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما خارجی و رزرو تورهای سفرزون به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری هاستل ,تفلیس ,داخلی ,تایلند ,رزرو ,طراحی ,رزرو هاستل ,طراحی داخلی ,برای اقامتی ,بانکوک تایلند ,مناسب برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رازیانه اخبار کسب و کار اینترنتی و دیجیتال شیاف ماریانا | محصولات آرایشی همه چیز از همه جا